Köszöntés

Istenhozta virtuális oldalamon! Vegyen részt a valóságban is egy rendhagyó barangoláson a borok, a pálinkák, a likőrök világában! Minden pénteken este pálinka kóstolói tréninget tartok, várom a jelentkezéseket. Ha tetszett, amit itt látott, keressen fel e-mailban: willhar@citromail.hu, vagy telefonon: 06-70/3387-165 Immár a Facebookon is elérhetők vagyunk a https://www.facebook.com/Muthpince oldalon. Jelöljenek ismerősnek bátran.

2016. szeptember 27., kedd

Citromos Alma Ágyas Párlat 2014.



Citromos Alma Ágyas Párlat 2014.


Az I. Szegedi Nemzetközi Pálinka és Párlatverseny igazgatója, és a Dél-Alföldi Hungarikumok Alapítvány ajánlották fel a különdíjakat ezen a versenyen. Ezeket minden esetben olyan különleges italoknak ítélték oda, amelyek bár rendkívül jók voltak mégsem nyertek kategória győzelmet, így egy kicsit vigaszként kapták ezeket meg az arany elismerést szerzett italok és nevezőik. Természetesen mindig öröm, ha egy italunk külön elismerésben részesül, így, mint zsűri tag én is örömmel fogadtam, hogy kollégáim elégedettek voltak ezzel az italunkkal. A szép oklevél mellé még társult egy különleges négy rekeszes italtartó, amely jó szolgálatot tesz, majd a későbbiekben. Annak ellenére, hogy abban a szerencsés helyzetben lehettem, hogy részese voltam a verseny lebonyolításának a technika ördöge engem sem kímélt, és nevezett italomat 2015-ösre datálta. Az igazság pedig az volt, hogy ez egy 2011-ben készült Alma pálinka, amelyet Dunaszekcsőn az ACIDA BT Szeszfőzdéjében készült el,és ennek én akkor csupán a cefréjét készítettem el. 2014-ben aztán amikor különleges ágyas pálinkákat ötleteltem ki, került ebbe az alma pálinkába a citrom ágyazásként. Emiatt lett az ital valójában 2014-es. Az ágyazás igen jól sikerült és bár ezt az italunkat csak kevés versenyen neveztük, ennyi idő eltelte után is megőrizte különlegességét. Sajnos  e versenyre az utolsó fél litert neveztem, és ez is jól elfogyott a közönség kóstolgatásánál.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése